Dieta kontra cellulit

Za powstawanie cellulitu odpowiedzialne są: hormony – a konkretnie estrogen i progesteron i niezdrowa dieta… Na hormony nie możemy mieć takiego wpływu jak na dietę. W tej kwestii wszystko zależy od nas. Wystarczy wprowadzić w swoje życie kilka prostych zasad, a nasza walka z cellulitem na pewno będzie łatwiejsza.

imagesPij co najmniej 1,5 – 2 l wody mineralnej dziennie

woda wypłukuje toksyny z organizmu. Picie zbyt małej ilości wody przyczynia się do jej zatrzymywania w organizmie i magazynowania szkodliwych substancji.

Pokochaj warzywa

Jeśli zmagasz się z cellulitem powinnaś zacząć jeść produkty bogate w witaminę C. Najwięcej witaminy C znajduje się w warzywach i owocach – szczególnie tych cytrusowych. Witamina C odbudowuje kolagen i przywraca jędrność skóry. Jeżeli chodzi o warzywa, w walce z cellulitem szczególnie pomocne są cebula i czosnek. Są to warzywa bogate w siarkę, która powoduje szybki rozpad łańcucha tłuszczowego na drobne kawałki oraz usuwanie ich z organizmu. Warto jeść również produkty działające moczopędnie: truskawki, czereśnie i pietruszkę.

Pij dużo zielonej i czerwonej herbaty

Herbata zielona oczyszcza organizm z toksyn z kolei czerwona pomaga w walce ze zbędnym tłuszczem.

Ogranicz spożycie soli

Sól zatrzymuje wodę w organizmie oraz powoduje obrzęki. Lepiej używaj mieszanek ziołowych.

Jedz mało, ale często

Dzięki temu organizm szybciej spali tłuszcz, a Ty nie będziesz głodna

3 myśli na temat “Dieta kontra cellulit”

  1. Bardzo fajny wpis. Największy problem mam z ograniczeniem soli… Ja po prostu kocham sól :( Muszę się zmobilizować do jej odstawienia.

  2. mało kto wie, że za cellulit odpowiedzialne są toksyny, bo wiążą się z tłuszczem i gromadzą właśnie w cellulicie, dlatego dobrze jest od czasu do czasu przeprowadzić gruntowne oczyszczanie organizmu. Wtedy cellulit łatwiej pokonać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *